Imorgon drar vi till gotland

Hej bloggen!
Jag har inte skrivit så mycket om skolan för hur kul e de att veta? Schemat blev ju bra , förutom för mig och Conne + två till som går till 15.00 varje onsdag medans alla andra slutar klockan 12.00:S

Det har inte hänt specillt mycket i helgen  heller, jag och älsklingen sov bort hela fredags kvällen, Igår åkte vi runt lite och senare träffade jag conne en stund och kollade på"American history x" för vi hade inget bättre att göra och idag så  blire bara att packa för imorgon åker klassen till gotland måndag-onsdag:)
Men nu ska jag tyyp fixa mig och se vad som händer. Kommer inte uppdatera när vi e på gotland men när jag kommer hem så kommer såklart mycket bilder.
Puss/Siri♥

Här kommer tre bilder från veckan iallafall;

jag och Nadde

Conne och Nadde♥

Jag och söta Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0