12 dagar kvar!

Idag är det den 12:e december alltså är det 12 dagar kvar till jul afton och 12 dagar kvar tills jag kanske får en ny liten dator!:) Längtar! Själv har jag inte köpt några julklappar en utan det jag gör  två dagar innan jul, haha de blir så bra;D Eftersom jag kanske iinte får mer än en dator och maybe lite pengar i julklapp ska kommer jag köpa julklappar till mig själv efter jul tyyp nytt löshår (vilket jag verkligen behöver!) sen ska jag lägga undan lite pengar eftersom jag ska köpa en kamera och behöver spara till en.

Tänkte lägga ut lite bilder från dom senaste dagarna snart så de blir nog ett lite roligare än detta ganska tråkiga inlägg:)

p.s. Det det snöar ute och marken e helt vit! Äntligen säger jag bara:)



Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0