Dagen efter julafton

Ja, igår va det ju julafton och det var riktigt mysigt:) synd bara att man går och väntar på julen sååå länge och den e överextremt fort.. Menmen igår fick jag bland annat en rosa dell dator av min snälla familj & och älsklingen fick jag ett jätte fint halsband + att han har lackat min snowboard rosa (lägger nog upp en bild på den snart) och det blev extremt fiin:) fick lite mer små saker också som jag kanske lägger upp bilder på senare.

Idag har jag inte gjort så mycket. Har tyyp suttit hemma vid min nya dator och varit med älsk och ikväll åker vi och kollar på bio, vilket ska bli kul:)

Har inte mycket mer att skriva just nu men snäll som jag är så lägger jag upp två bilder idag

(webcambilder e ju inte den bästa kvaliten men de duger!)



Idag har jag på mig:

Spetts tröja - gina

Linne - gina

Halsband - julklapp från älsklingen

leggings- gina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0