Hemma idag

Är hemma från skolan idag, känner mig så otroligt illa mående:/ Så idag kommer jag nog bara plugga hemma så jag inte kommer efter...

Prova på dag på JB

Igår var Jag Amelie & Tessan på prova på dag på john bauer och det verkar gryyymt bra måste komma in där! Vi fick slinga håret på dockor,tvätta hår, fixa vårat egna/kompisens hår och så visade dom hur man brände in löshår:)
dom 3 timmarna vi var i salongen gick för fort:) Efter gick vi och tog en fika på stan och gick och kollade lite:)


Vi var sååå duktiga igår först missade bussen till tåget på morgonen så mi pappa skjusade in oss missade då de tidiga tåget men sen ringer dom och säger att dom gav oss fel tid så vi kunde ha haft sov morgon:( men men det fanns inte mycket att göra så vi gick och fikade tills det var dags att gå till tåget och kte in till e-tuna:)

Skriver kanske senare
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0