Jullov!

Nu är det äntligen jullov i tre veckor.
Tre veckor då man bara kan va hemma,Shoppa, umgås med vänner eller åka pluka och tyyp leka i snön!
Det ska bli så otroligt skönt att bara få vila ut, sova hur länge man vill och sen fia jul med familj & släkt.
Det ska bli mysigt:)
Den här julen kommer förstås bli det bästa på länge eftersom älsklingen ska fira jul med mig& min familj:)

Kom nyss hem från julavslutingen och har fått mina betyg... Visst jag e ju nöjd eftersom jag har höjt mig i 4 ämnen. Förut hade jag bara G i allt nu har jag 12 G och 4 VG men jag måste höja mig i vår om jag ska komma in på john bauer, vilket jag hoppas! Så nästa år blir det bara att plugga,plugga,plugga.

Men nu ska jag försöka slappna av och sluta tänka på skolan, betygen och gymnasievalet så nu ska jag nog se en film och dricka massa julmust eller nått:)


På tisdag ska jag & mamma åka och köpa julklappar!:)


Puss och Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0