Tre missade dagar

Fredag:

När vi va hos min brors tjejs sommarställe i torshälla:) (klicka på dom små bilderna)
Fredagens outfit↓
Tröja- Cypern& Jossans adidas
Linne- Gina
Jeansleggins- Gina
Skor- fred perry





Lördag:

Malmamarknaden med jossan och Oskar
Lördagens outfit↓

T-shirt - Gina
Linne-Gina
Jeansshort- Gina
Skor- inga på bilden:)


Köpte:


Söndag:

Malmamarknaden igen fast med Oskar och Pettersson men då tog jag tyvär inga bilder.
Men Oskar köpte en tröja till mig,Tack sötnos♥


Sen på kvällen åkte vi runt lite i sötnosens bil
 


Måndag:

Shoppade lite med mamma, helena skulle också varit med men hon var tvungen att jobba:/
Då köpte jag:
Jeans - Gina
Tröja - Monki (syns inte så bra på bilden)
Linne - Gina
Björn Borg kalsonger - MQ (men såklart inte till mig)
Puder - Kicks
Rosa söt strand väska - Gina


/Siri♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0