fixar bloggen lite

Känner verkligen att min blogg behöver få en ny design, lite nya bilder och nya färger. Lite mer sommrigt kanske.
Har iallafall bytt bilder men vet inte om jag vill ha dom eller inte får se hur de känns. Ska prata lite Cissi som fixade bloggen förra gången och se om hon vill hjälpa mig lite me färgen och små detaljer. 

Har tyvär inte så mycket tid för bloggen nu på sommaren, när man inte sitter hemma så mycket. Har tyyp bara varit med min underbara pojkvän och mina vänner. Men snart åker jag, mamma &helena till cypern i 1 vecka. Då blir det bara sola,bada & kanske lite shopping också. Fast de e inte såå billigt där så de kanske inte blir så mycket vi får väl se:)
Men de suger att de bara e 2 dagar kvar av sommarlovet när vi kommer hem!
Aja nu ska jag försöka fixa PS till den här sega datorn och vänta på att oskar kommer hem igen:)


Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du har ju lyckats få det riktigt fint här själv! ;) Nu har jag faktiskt jobbat ikapp lite, så om du vill ha hjälp så är det bara att skrika till! :)

2009-07-21 @ 02:38:01
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0