Gammal Kamera

Jag har äntligen hittat mitt minneskort till mig kamera (vilket ser ut som om den kommer från stenåldern..) inte världens snyggaste kamera men nu har jag iallafall en. Har inte riktigt råd att köpa någon. Men imorrn lånar jag nog henkes systemkamera vilket Oskar inte kommer gilla eftersom jag fottar precis allt enligt honom och han hatar när jag tar kort på honom, såklart blir de roligare att fotta honom då;)haha



Idag har jag fixat lite nya teckensnitt till datan också, jag fick lite hjälp av en blogg jag brukar läsa.Sjävl tycker jag den e mycket kul att läsa och många bra tips. Så såklart tycker jag att ni ska kolla in på  naztysbunny .

Men nu sitter jag här ny duschad,ny rakade ben, naglarna e målade rosa och jag har just ätit lite annans Muums och ska försöka fixa lite till me blogg designen:)

/Siri♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0