segt

ja de går väldigt segt med dom där bilderna jag snackade om men de e datorns fel eftersom jag inte kunde lägga in dom i datorn fick min bror sköta de och jag vet tyvär inte om han e klart...

Annars har dagen gått åt till att städa min otroligt stökiga rum och tvätta kläder..usch.. har också lagt in massa nya låtar på jossans ipod som jag ska få låna till cypern!yeey! De e ju bara en en och en halv vecka kvar knappt sen liggar jag på stranden och steker;) Men jag kommer såklart sakna min sötnos:/ Har ju spenderat all min tid med honom sen vi blev tillsammans, liksom 2 månader. Sen ses vi inte på en vecka och när jag kommer hem e de två dagar kvar av sommarlovet sen börjar skolan och jag åker me klassen till gotland i några dagar:( aja.. de e nog lite bra också..♥

Men nu ska jag gå och tvätta mitt löshår sen får vi se om bilderna kommer ut på bloggen ikväll:)

/Siri♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0