Torsdag?!

Gu va läskigt de e när man märker att man har noll kolla på vilken dag de e! Och så blir de lätt när man har 10 veckors sommarlov.Jag var helt säker på att de var onsdag idag men sen när jag och mamma hade handlat lite började hon prata om att vi skulle till e-tuna imorn:

mamma - Men vi lämnar resten imorrn innan vi åker till e-tuna.
Jag - men mamma vi ska ju dit på fredag..?
mamma - ja, imorgon e de fredag
Jag - Va? nä? *Kollar datumet i mobilen*


Ja  så imorrn ska vi åka med min bror och hans flickvän till hennes föräldrars sommarställe i torshälla över dagen så då kommer nog många mysiga bilder:)
Tur att jag fick reda på vilken dag de va imorrn eftersom imorrn
e dagen då jag och Oskar varit tillsammans i 2 månader!♥




/ Siri♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0