Långdag...

Känner på mig att detta inlägg kommer bli något långt... Dagen har varit bra. Älskar att åka snowboard mer och mer!
Mycket roligt har hänt idag men jag e sååå trött så jag har typ glömmt allt men jag vet att vi har haft sååå himmla kul! Det kommer ju bilder såklart! Jag har kommit på mitt framtida jobb idag också;) Jag ska fan bli en såndär som gör "reklam  logg grej" för när jag och Jens åkte ner för en backe i dag hade någon tappat ett helt cigg paket i backen..klant? Iallafall så kom jag på;
" Sluta röka, släng ciggen" Sen en ännu bättre som jag kompå  för ett tag sen
 " Bli inte mamma, använd kondom";)hahah Ibland är man ju ganska smart!(A)

Pappa har kommit upp idag också, så den här veckan blir det bara jag,  mamma, och pappa sen på tisdag kommer brittis hit också. Imorgon åker Helena,Jens och Cissi hem igen... Som sagt nästa vecka blir det att bara plugga,plugga,plugga! usch:( har verkligen inte lust....

Just nu sitter jag i mitt egna lilla hörn och ska snart fixa lite bilder till bloggen sen så är de ju Melodifestivalen men jag brukar ju tröttna på att titta efter typ.... 3 låtar?

+ att jag har värsta menshumöret... jobbigt...och då känns verkligen allt bara så fel också. Minsta lilla så kan jag bryta ihop och just nu med allt som händer runt omkring så kommer allt bara kännas så svårt...
Detta gör också så att jag VERKLIGEN saknar mina vänner... Vänner som jag önskar va här, som jag kunde åka med, skratta med, prata om allt med och bara gråta mot någons axel... De e de jag känner för just nu...Vill ha er här!!!!!!!!!!!!! En hel jävla vecka kvar!!:(Hatar mensvärk!!!!!!!:(

Snälla vänner, om ni läser min blogg, skriv,sms,Ring eller logga in på eran fucking MSN!
Vill snacka med er behöver er!<3


Visst de blev ett ganska lång blogg inlägg och snart kommer ett till med massa bilder från idag.
Ha en bra kväll alla där ute som nu läser detta<3

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0