Menshumör...

Gick och la mig extremt tidigt igår..
Orkade inte va uppe, orkade inte tänka... Finns mycket att tänka på just nu till exempel om jag ska göra ett stort steg som kanske förändrar mitt liv eller så kommer de närmaste 4 månaderna bli ett helvete som dom 4 månaderna som nyss varit.Tänk att en person kan göra en annan så osäker på människor. Just den personen som har gjort att jag inte längre kan lita på människor jag inte riktigt känner.Du har gjort mitt liv svårare än vad de va för bara några månader sen...
Men vi får se hur de blir och bara hoppas på att allt löser sig.

Just nu sitter jag här vid pappas dator och äter extrem god choklad med mörkchoklad och mjölkchoklad, Brukar aldrig gilla mörk choklad men detta va faktist riktigt gott! Kollade runt på andra blogga också och hittade en tjej som skrev om Bodybutter, E verkligen sugen på att köpa men jag har ju såå svårt att välja eftersom alla luktar sååå himmla gott! Har ni testa någon? Isåfall vilken?












Har inte tagit så mycket bilder idag men lägger snart in de lilla som blev:)
Lägger in två videor i nästa inlägg också, så njut!;)


Denna vecka blir det nog mycket choklad...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0