Ny dag

God morgon

Har inte så mycket att skriva om än eftersom de inte hänt så mycket mer än att Helena,Jens och Cissi har åkt hem. Fast det märkte tyyp inte jag eftersom jag låg och sov och vaknade för en stund sen...

Vet inte hur dagen blir heller. ska nog inte ut i backen iallafall... har ingen lust så jag får väl stanna i stugan oc plugga vilket jag har mindre lust till att göra men vad gör man? Sen kanske vi ska ner till vemdalen och handla.Får se om man hittar nått men jag vet inte sparar ju pengar somm fan eftersom jag vill ha hårförlängning och en ny rooosa liten dator. Fatta nice att sitta och blogg på en egen rosa liten bärbar liksom!Loove<3

De va allt från nu, skriver snart!

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Märkte du inte att jag sa hem då imorse? eller sov du fortfarande? KRam

2009-03-08 @ 18:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0