Pluggar...

Nu sitter jag inne och pluggar medans solen skiner utomhus och mamma och pappa e ute och åker skidor men jag måste verkligen bli klar med min So raport som jag inte gjort så mycket  på, Sen har jag ju resten av berget med läxor men efter att jag gjort lite på so:n så åker jag nog ut en stund.. Behöver lite sol tror jag för jag känner verkligen inte att jag har någon enerig alls. Men jag började inte detta inlägg för att berätta detta utan de va för att jag av en slump hitade en såååå fin låt på youtube som ni bara måste lyssna på!
Skriver när jag kommit in igen.



http://www.youtube.com/watch?v=uhOJW4Uwy3c&playnext_from=PL&feature=PlayList&p=201D3221FE0F092D&index=72&playnext=2&playnext_from=PL

Lyssna, blev helt kär i den<3

/S

Kommentarer
Postat av: H

Fan, nu kommer solen fram.. bara för att vi åkt hem. tusan!

2009-03-09 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0