Sista dagen...

Sista dagen idag då, Lite tråk att lämna ala här uppe men ska bli skönt att komma hem igen och jag hoppas de e liiiite varmare hemma.


Idag har vi både fikat och ätit i backen, har åkte väääldigt läng också så nu känner man lite i bena.
Men imorrn blir de hemfärd och de tar tyyp 7 timmar + att vi stannar i gävla som kanske kan ta lite extra tid. För där brukar vi alltid shoppa lite. Vi måste iallafall vara här ifrån kl.11 och då ska stugan va extrem städad... usch?... hatar att städa... men jag tror nog att vi är hemma vid 6-7 kanske senare kanske tidigare.
Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, föörlåt(A) men skriver kanske lite mer ikväll eller så får ni som läser min blogg kolla imorrnkväll när jag förhoppningsvis kommit hem.

Snart får man träffa alla igen!!!

Puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0