Träffa sötis idag!

yeeey! Idag har jag varit i stllarholmen och träffa conne! Längesen och saknat diiig så mycket gumman! Försökte lägga upp ett video klipp från idag men jag e inte smart nog för att fatta hur man gör(A) hjälp mig?

Skapligt bra dag, åkte in till stallis och träffade conne och nicklas. Senare träffade vi Tor och sen sjögren också. Saknat alla<3

Men nu lägger jag in några bilder iallafall bara för att jag och Connish e såå gryma och lyssnar inte på va killarna kallade oss;)



Hahaha, bilderna kommer från en mapp som heter Siri och conne på äventyr;)

Kommentarer
Postat av: connisch<3

Jo de va skoj gmn <3 :) älskar dej(HAHAHA siri och conne på äventyr) HAHAHA!

2009-03-16 @ 17:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0