Äntligen lov!

Shi va skönt det ska bli med en veckas höstlov efter min och connes, ja vad ska man säga hemska prao vecka? Vi praode ju på donken och våran vecka handlade bara om att tyyp skrubba hela donkens golv och massa jävla skit jobb. Vi fick inga skyddshanskar dom första dagarna heller så medlet vi andvände gjorde så jag fick flera sår på mina händer. Så de jag menar e att donken borde inte få ta in prao elever för man får bara göra olika äckliga slavjobb. Vi var där till torsdagen sen orskade vi inte städa på fredagen så vi stannade hemma istället:)
Denna extremt tråkiga veckan gör det såklart extra skönt att ha höstlov nu och vila upp sig.

Citat utav conne "Det är tungt, trångt och jag vill bara döda nån"


Idag har jag bara varit hemma och städat mitt rum som mamma tjatat om hela veckan(A)  Annars har de inte hänt mycket.
På lovet blire väl att vara med älsk och med mina vänner sen får vi se hur det blir i helgen;)

Men nu ska jag fortsätta städa och kolla på reprisen utav idol. Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0