En dag i e-tuna

Idag åkte jag in till e-tuna med Amelie och Tessan för att gå på John Bauers öppethus. Det verkar vara en jätte bra skola och jag fattar inte att jag inte här sätt vart John bauer fanns för det ligger ju lixom i smedjan och där har man ju varit minst tusen gånger typ:)
Lärarna verkar hur trevliga som helst och vi alla tre gjorde en intresseanmälan redan nu. Så nu gäller det bara att plugga, plugga och plugga eftersom jag bara ligger på 160 poäng och mitt mål e att komma över 200 och jag vill verkligen komma in på frisörpogramet!Efter besöket på skolan gick vi ner på stan och kollade i några timmar men eftersom jag inte hade så mycket pengar så blev det bara en ny almenacka.
Innan vi gick till tåget tog vi en fika vilket var myys.
Nöjda gick vi till tåget och när vi kom dit fck vi reda på att nästa tåg skulle gå 18.03 det var alltså 1.5 timme kvar! men vi kunde inte göra så mycket så vi satte oss där och väntade och nu sitter jag hemma med älsklingen som ligger och kollar på tv. Ja, de var min dag:)


blev kär; Bikbok 199:-
Köper den när jag och mamma åker till sthlm,lätt.
tänkte till 9:ornas dans men då måste jag ha något under för den va
liiite för kort:)




Dom bilderna jag tog...

Jag vet inte vad som hände med texten & jag kan inte fixa det heller!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0