Första dagen på lovet...

och det kan inte bli segare. Dagen har inte varit speciellt spännande. Var liksom tvungnen att gå upp vid åtta första dagen på lovet bara för att åka till tandläkaren för att vara där i ca 10 minuter och sen åka hem igen? Sen åkte vi och hämtade Robin och Nadde. Sen hände absolut ingenting vi satt hemma hos mig i två timmar. Så det har inte varit en sååå himla rolig dag... + att jag känner mig tröttare och tröttare & sover mer och mer, får hoppas att jag bara inte blir sjuk nu också. 

Men nu ska jag sluta låta så negativ till allt och kan väl inte göra mer än hoppas att lovet blir roligare än såhär:)
Så nu ska jag sluta nöta Farmville, väcka älsklingen och börja fixa mig eftersom vi snart ska ner till gårn.  
Ni som läser min blogg får väl ha en trevlig måndag kväll då:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0