2010 01 30

Idag har det varit en ganska lugn lördag. Vid 3-tiden Gick jag och Conne tillsammans ner till sågen för att vara med på Alexander strandbergs minnesstund.
Jag har bara gått i samma skola som Alex och såg honom typ varje dag i skolan när vi gick i 7:an och jag har sätt honom i stallarholmen några få gånger. Även fast jag aldrig kände Alex så var det grymt sorgligt. Så jävla orättvist att han bara blev 18 år...  R.I.P


Efter minnesstunden åkte jag med Tessan och david hem till tessan och träffade Oskar. Sen har jag och Oskar varit nere och handlat lite gott till kvällen. Imorgon blir det nog ännu en lugn dag hemma. Sen är det en ny vecka och den kommer gååå så långsamt!:)

 

 

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv

/Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0