Hej då 2009! Hej 2010!

Nu e de alltså ett nytt år! Igår kväällen blev lyckad. Vi började med att äta tre rätters middag hemma med mamma,pappa & farfar. Sen åkte jag och Oskar vidare till Tessan T där dom hade fest men det blev ändrade planer. Vi tog med oss Oden (deras hund) och åkte till Oskars kompisar i mariefred. Riktigt snälla människor:) Vid tolv slaget gick vi ut och kollade på reketerna. Var kvar ett tag efter sen åkte vid hem med Oden till oss och gick och la oss.

Jag tänkte inte på att komma på något nyårs löfte då med tänkte på det idag.

Mina nyårs löften är:

  • Sköta mig i skolan, höja mig i flera ämnen och komma in på frisör
  • Börja träna!
  • Börja spara mer pengar
  • Sluta äta så mkt godis
  • Köpa en kamera


Tog tyvär inga bilder igår, får se om jag får tag i någon bild iallafall:)



Såhär såg jag ut igår

(ännu en cam bild men bättre än ingenting haha)


Puss & Kram / Siri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0