Snart fryser jag ihjäl!!

Jag har inte mått riktigt bra dom senaste två dagarna. Jag fryser,mår illa och har en irriterande kliande känsla i halsen hela tiden:( buuhuu! Men jag får inte bli sjuk, vi ska liksom träna tyyp sjåvven hela veckan för på lördag e de premiär!

Idag har jag suttit hemma och tråkat sen vid tre tiden åkte jag och Oskar till tunapark. Jag köpte kläderna till dansen: en grå tjocktröja och ett linne:) Sen åkte vi hem och lagade lite mat & nu sitter jag här igen i min säng / bäddsoffa och har kollat på the hills, the city & nu 16 and pregnant.

Imorgon börjar alla skolan igen men inte jag haha!Dock måste jag ändå gå upp lika tidigt för att åkat till skolan och prata om gymnasievalet som vi ska göra snart. Vi ska få våra koder och så.Spännade, spännade...
haha ne men sen ska jag ner till skolans idrottsal och träna på danserna till sjåvven:) Sen vet man aldrig vad som händer.
Jag kommer nog lägga upp bilder från tp sjåvven någon gång i veckan eftersom jens ska jobba där och han tar säkert lite bilder:)

Nu tänkte jag bränna en cd med michael jacksons låt black or whit;)

 

 

Puss & kram/ Siri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0