Rubriker e inget jag e bara på

Nu är det inte många dagar kvar här i fjällen och jag känner lite panik eftersom jag har såå mycket läxor & kan inte koncentrera mig alls så jag har inte fått nått gjort(A)

Idag har jag åkt snowboard i några timmar, MIN SNOWBOARD HAR FÅTT EN LITEN SKADA PÅ KANTEN! och det stör mig så otroligt jävla mycket. Min söta rosa snowboard som älsk lackade åt mig!:(
Saknar min älskling väldigt mycket och det känns väldigt skumt att inte vakna med honom bredvid... Har ju inte sovit utan honom sen jag var med klassen på gotland, alltså sen agusti haha. Men snart är jag hemma igen och allt blir som vanligt:) Ska bli kul att komma hem och se hur det ser ut hemma hos älsk eftersom han tydligen håller på att måla om lite i badrummet:)

Det här inte hänt nått spännande idag och har därför inget mer att skriva om... Men jag måste bara säga:

Att jag saknar mina älskade vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0