I did it!

Nu var det gjort! idag var en kort dag i skolan och gick bara till 11.20 sen väntade jag på mamma på stan, vi shoppade lite sen pierca jag mitt öra! gjorde en industrial piercing. Det gjorde såååå grymt ont om jag ska vara ärlig och när han tröck igenom brosket knasstrade det verkligen jätte högt,fyfan. Men nöjd blev jag, det var fett värt det!Just nu har jag två ringar men sen ska jag byta till stav:) Kanske lägger upp en bild på hur det ser ut nu med ringarna men just nu har jag massa riktigt fina tusch sträck efter att han mätte nur han skulle göra.haha

Nu ska jag städa mitt rum och sedan ska jag plugga lite extra för provet imorgon... matte är inte min starka sida.


/S♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0