Piercing

Har funderat ett tag på vad jag ska göra för piercing och har varit ganska säker på att pierca örat,  göra en Industrial Piercing med en stav men sen började jag fundera påatt pierca naveln en gång till. Nu har jag pengar till att göra en piercing men vet inte riktigt vad jag ska göra, känns olika från dag till dag... Frågan är om jag vill gå igenom samma sak som förra gången jag hade hål i naveln då de gjorde ont konstant och tillslut blev den bara sne och äckligt. men de e grymt fint när den väl läkt bra! men idag pekar de faktiskt mot att göra en Industrial Piercing eftersom de inte är någon jag känner som har en sån och de e lite kul att ha nått lite annorlunda medan navelpiercing har ju alla tjejer i min ålder,typ. Oj vilka problem jag har haha;)



hmm tänk om man kunde göra bådeoch, jag kan ju dock göra den piercing jag inte gör nu senare:)
Får se vad det blir kanske ska göra en redan på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0