Paket nr.1 hämtat!

Hämtade ut första paketet idag som innehöll min ögonskuggs palett och borts set. Riktigt fina grejer! Jag kunde inte låta bli  att testa på en gång! gjorde vardags sotning och de va sant så de dom säger ;  med rätt verktyg lyckas man lättare med en snygg sminkning.

 

 Blev faktiskt nöjd för att de va första gången, kom dock på att jag hade glömt min kamera i oskars bil. Men bild kanske kommer upp senare. Dröjer nog inte länge innan gör testar en ny sminkning och då e jag berädd med kameran! Beställde från eleven.se och kvaliten på grejerna va toppen! 

Ska även se om de finns någon som vill ställa upp och bli sminkad av mig, man måste ju öva,öva,öva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0