fjäder extensions!

Sen jag fick höra om fjäder extensions har jag varit så himla sugen att skaffa en eller två men de e ju inte många frisörer som börjat med sånt än eftersom det är såpass nytt. Nu har jag äntligen hittat en sida som säljer dessa fjädrar. Kommer beställa ett paket som innehåller 7 slingor och 6 microringar som man fäster dom med + en tång som man använder för att sätta fast dom. Jag sätter nog dit någon slinga efter att jag kommer hem från kreta, annars finns det ju än risk att slingan inte blir så snygg efter en vecka som jag bara kommer ligga vid havet och sola:)

Det finns alla möjliga färger och hårintresserad som jag är fick jag ideen att jag även kan göra detta på andra som också är sugna. Tänkte att jag beställer slingor, efter önskemål av färg och sätter i på den som vill och tar 50:-/per slinga. Hoppas det är någn som är intresserad, det är ju en riktigt fin detalj i håret och man frågar mig:)

Fjädarna på bilden kommer va mitt första paket jag beställer hem, kan nog smälta in rätt bra i mitt hår.
Sommarens hetaste trend!
(bild lånad från: http://www.hairiffic.se)


Kram/ Siri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0