Dagens!

Ojoj såhär ofta var de länge sen jag uppdatera bloggen! Idag är det fredag, har inte gjort mycket idag har typ bara varit i skolan efter det sprang jag ner på stan med nattis och köpte en jätte fin rosa läpppenna + ett läppglans, tumme upp på de! tog sen bussen hem och nu har jag äntligen packat för att åka  till fjällen. Vi åker imorgonbitti. Det va ju riktigt smart at vänta ända till i dag att packa, nu försvann liksom min fredag... Men imorgon blir det typ sex timmars bilresa uppåt i landet till vemdalen/klövsjö så jag ska ladda upp med massa film,musik och massa gooodis! Tjockis I know!
Kommer sakna mina brudar och älsklingen när jag är borta, så fan va kul vi ska ha när jag kommer hem!




Såhär såga jag ut idag:
Linne: Monki
"BH": Gina
Jeans: Bikbok
Halsband: Lindex




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0