Oh baby,baby la la la lalalalala!

Eftersom jag e så seg på att blogga så kommer det en lite bilder med massa knas.
blev den rubriken för att jag har haft det låten på hjärnan i två dagar!






Fusk på Madde som har varit i thailand i två veckor och är jätte bruun! ska försöka komma igång med bloggen men inte idag.
Slutade halv två idag sen dess har jag,nathalie och madde solat och sprungit på stan till klockan fem.vi träffa även på Sanna en stund på slutet sen tog jag bussen hem. Det var meningen att jag skulle plugga matte till mitt omptv på torsdag men såklart blev de inte så mycket plugg, som vanligt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag krypa ner i sängen.

Kram♥

Kommentarer
Postat av: madelene

gillar dig grymt mycket bruuuschän! <3

2011-03-01 @ 22:18:29
URL: http://palmmadelene.blogg.se/
Postat av: siri

och jag diggar dig fett mkt bruuuschään;D puss på dig<3

2011-03-02 @ 06:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0